اپ اينونتور اپ اينونتور

برنامه نویسی برای همه

آموزش اپ اينونتور

نحوه عضويت را از دبيرخانه بپرسيد.درجهي كسبشده آموزش اپ اينونتور گواهي حضور و سود صادر شده توسط موسسه ITI IMPERA

اسامي دانش آموزان به شركت هاي مربوطه اطلاع رساني خواهد شد موضوعات و برنامه ها - دوره برنامه نويسي برنامه مدت دوره: 6 ماه طراحي موبايل

نشانه هايي در مورد روند ايجاد گرافيكي رابط يك برنامه، به منظور ايجاد و توزيع صحيح در فروشگاه ها. استفاده از Canva براي ايجاد عناصر و پردازش تصاوير.

منطق برنامه نويسي

به طور منطقي آنچه را كه مي خواهيم از برنامه به دست آوريم رسمي كنيم.نمايش فرآيندهاي منطقي به صورت ساختاريافته با نمودارها و طرح ها.مفاهيم برنامه نويسي شي گرا آموزش اپ اينونتور و رويداد گرا.جمع آوري، تحليل و طراحي نيازمندي ها.محيط توسعه اندرويد استوديو

نرم افزار توسعه اندرويد استوديو براي تسهيل نوشتن كد جاوا استفاده مي شود.

نصب و پيكربندي SDK ساختار اصلي يك پروژه، جنبه هاي بصري را تعريف كنيد: متن، تصاوير، رنگ ها، صفحه آرايي. منوهاي كشويي و كناري ايجاد كنيد. از فعاليت هاي جاوا براي پاسخ به درخواست هاي ارائه شده توسط مرورگر استفاده كنيد. لمس يك دكمه و در ليست را مديريت كنيد. موقعيت جغرافيايي

يك Activity را از صفحه ديگري با Intent فراخواني ايرانيان سايبر كنيد و آن را به درستي در فايل مانيفست مديريت كنيد.

يك صفحه splash ايجاد كنيد و يك وب سايت را با WebView مشاهده كنيد. تصاوير را در گالري يا از راه دور مديريت كنيد. پخش صدا و تصوير.

مديريت داده.داده ها را در حافظه داخلي دستگاه ذخيره كنيد. آموزش اپ اينونتور روشي براي مديريت حجم كم داده

استفاده از پايگاه داده SQLite براي داده هاي پيچيده تر كه يكپارچگي آن را تضمين مي كند.استفاده از فرمت JSON براي تبادل داده، كاملا مستقل از زبان برنامه نويسي.ايجاد و مديريت پايگاه داده MySQL سمت سرور.انواع داده ها، ساختار جدول.

درج، نمايش، اصلاح و حذف داده ها.استخراج داده ها از طريق پرس و جو با زبان SQL.همگام سازي داده هاي برنامه

ارسال و دريافت داده ها از طريق http.برنامه نويسي در سوئيفت براي iOS از Swift به عنوان يك زبان برنامه نويسي ساخته شده توسط اپل براي توسعه برنامه هاي تلفن همراه براي سيستم عامل iOS استفاده كنيد. با شروع از اصول اوليه، ويژگي هاي اصلي ايجاد برنامه هاي حرفه اي براي آموزش اپ اينونتور دستگاه هايي مانند iPhone و iPad را درك كنيد.

استقرار برنامه هاي كاربردي رويه انتشار و توزيع برنامه براي كاربران نهايي.

يك فايل APK براي سيستم عامل اندرويد ايجاد كنيد، گواهينامه خود را توليد كنيد و برنامه را امضا كنيد، آن را در فروشگاه Play منتشر كنيد.

نماي كلي فرآيند انتشار يك برنامه iOS در فروشگاه اپل. شركت‌كننده مفاهيم اساسي زبان برنامه‌نويسي جاوا را شناسايي مي‌كند و از پارادايم شي گرا در طول توسعه برنامه‌هاي كاربردي نرم‌افزاري عمومي استفاده مي‌كند.

هدف اين دوره افرادي است كه علاقه مند به توسعه برنامه ها هستند، صرف نظر از پلتفرمي كه بر روي آن توسعه يافته اند، با يك پارادايم شي گرا. اعتبار يا نشان دادن دانش معادل دوره مقدماتي برنامه نويسي الزامي است.

چرا از جاوا براي برنامه نويسي استفاده كنيم؟

يادگيري جاوا مزاياي زيادي دارد، زيرا از طريق اين آموزش اينونتور زبان مي توانيم عملا هر نرم افزاري را توسعه دهيم. اين واقعاً كاربردهاي بسيار متنوعي دارد كه به ما امكان مي دهد سيستم ها، برنامه هاي دسكتاپ، خدمات وب، صفحات وب، بازي هاي ويديويي و، گويي اين كافي نيست، برنامه هاي كاربردي موبايل ايجاد كنيم.

جاوا چيست و براي چيست؟


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/13 ساعت: ۱۹ توسط:html :

آموزش اپ اينونتور

زبان برنامه نويسي: جاوا، كاتلين IDE: اندرويد آموزش اپ اينونتور استوديو و ابزارهاي توسعه اندرويدSDK: Android SDK پنجره ها زبان برنامه نويسي: C# IDE: ويژوال استوديو، كد ويژوال استوديوSDK: Windows SDK مزاياي پلتفرم هاي بومي تجربه كاربري رضايت بخش

برنامه هاي كاربردي پاسخگو با كارايي بالا و قابليت ارتباط با كتابخانه هاي بومي برنامه هاي كاربردي با امنيت بالا معايب پلتفرم هاي بومي برنامه ها روي يك پلتفرم اجرا مي شونداستفاده فشرده تر از منابع توسعه و هزينه هاي بالا براي ساخت برنامه هاي كاربردي

استفاده مجدد از كد كمبرنامه هاي كاربردي تركيبي و چند پلتفرمي

برنامه‌هاي چند پلتفرمي توانايي آموزش اپ اينونتور نوشتن برنامه‌هاي تلفن همراه بومي را يك‌بار، اشتراك‌گذاري كد و اجراي آن‌ها در iOS، Android و Windows را ارائه مي‌دهند.

زامارين

Xamarin كه متعلق به مايكروسافت است، براي ساخت برنامه‌هاي كاربردي تلفن همراه چند پلتفرمي قوي در C # استفاده مي‌شود. Xamarin شامل يك كتابخانه كلاس و زمان اجرا است كه با بسياري از سيستم عامل ها مانند iOS، Android و Windows سازگار است. همچنين برنامه هاي كاربردي بومي (تفسير نشده) را كه كارايي بالايي ارائه مي دهند جمع آوري مي كند. Xamarin تمام ويژگي هاي پلتفرم هاي بومي را با اضافه شدن چندين ويژگي قدرتمند تركيب مي كند.

زبان برنامه نويسي: C#IDE: ويژوال استوديو در آموزش اپ اينونتور ويندوز يا مكReact Native

React Native كه در سال 2015 توسط فيس بوك منتشر شد، يك چارچوب جاوا اسكريپت منبع باز براي نوشتن برنامه هاي موبايل رندر شده واقعي و بومي براي iOS و اندرويد است. اين بر اساس React، كتابخانه جاوا اسكريپت فيس بوك براي ايجاد رابط كاربري است. به جاي مرورگر، براي پلتفرم هاي موبايل در نظر گرفته شده است. React Native از كامپوننت هاي بومي به جاي كامپوننت هاي وب به عنوان بلوك هاي سازنده ايرانيان سايبر استفاده مي كند.

زبان برنامه نويسي: جاوا اسكريپت IDE: كد ويژوال استوديو وحدت يونيتي موتوري است كه براي ساخت بازي ها بهينه شده است. مي توانيد از آن براي ايجاد برنامه هاي دو بعدي يا سه بعدي با كيفيت بالا با سي # براي پلتفرم هايي مانند ويندوز، iOS، اندرويد و ايكس باكس آموزش اپ اينونتور استفاده كنيد.

كوردوبا

Cordova به شما امكان مي دهد با استفاده از Visual Studio Tools براي Apache Cordova يا Visual Studio Code با پسوندهاي Cordova برنامه هاي تركيبي ايجاد كنيد. با رويكرد تركيبي، مي‌توانيد مؤلفه‌ها را با وب‌سايت‌ها به اشتراك بگذاريد و از برنامه‌هاي مبتني بر وب سرور با رويكردهاي برنامه وب ميزباني شده مبتني بر Cordova استفاده مجدد كنيد.

مزاياي استفاده از چند پلتفرم  قابليت استفاده بيشتر كد با ايجاد يك پايگاه كد واحد براي چندين پلتفرم

توانايي هدف قرار دادن مخاطبان گسترده تر در بسياري از پلتفرم ها كاهش قابل توجه زمان توسعه آسان براي شروع و به روز رساني معايب مولتي پلتفرم عملكرد پايين تر عدم انعطاف پذيري هر پلتفرم داراي مجموعه‌اي از ويژگي‌ها و عملكردهاي منحصربه‌فرد است تا اپليكيشن بومي را خلاق‌تر كند

زمان طراحي رابط كاربري طولاني تر

دسترسي محدود به ابزارهدف از اين دوره كسب مهارت آموزش اينونتور هاي لازم براي طراحي و توسعه اپليكيشن هاي چند پلتفرمي در زمينه موبايل مي باشد.

دانش زبان جاوا و ابزارهاي توسعه به شما اين امكان را مي دهد كه برنامه هاي موفقي را در هر زمينه اي با سفارشي سازي گرافيكي كامل رابط كاربري ايجاد كنيد.

حضور در كلاس دو بار در هفته.تخصص سطح بالاترپيش نياز: دانش پايه علوم كامپيوتر دوره كارآموزي (اختياري


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/13 ساعت: ۱۹ توسط:html :

پروژه اپ اينونتور

.MIT App Inventor

MIT App Inventor محصولي از Google است  پروژه اپ اينونتور كه يك پلت فرم برنامه نويسي و برنامه نويسي بي هنر اما دوستانه براي كودكان و كودكان است. با يادگيري زبان هاي برنامه نويسي مي توانيد از امكانات برنامه آنها استفاده كنيد.

آنها طراحي دوره هاي خود را با گنجاندن تصاوير ساده، دكمه ها، عناصر متني و گزينه هاي ديگر بسيار ساده مي كنند. نه تنها بچه‌ها، بلكه همه افراد در سنين مختلف مي‌توانند از اين پلتفرم آنلاين استفاده كنند.

08.كد هيولا

Code Monster يك پلت فرم آنلاين برنامه نويسي رايگان، سريع و مناسب براي كودكان و كودكان است. اين گزينه كدنويسي عالي، يادگيري كدنويسي با استفاده از كاراكتر هيولاي آبي را پيشنهاد مي كند.

اين پلت فرم به دانش آموزان خود يك پروژه اپ اينونتور درس تعاملي، ارزيابي سوال و موارد ديگر ارائه مي دهد. براي تكميل درس هيولا، فرزندان شما مي توانند به مراحل بعدي بروند.

09.mBlock

mBlock كه به عنوان Makeblock نيز شناخته مي شود، يك ابزار زبان برنامه نويسي يادگيري است كه براي يادگيري كدنويسي براي كودكان و كودكان شما مناسب است. آنها زبان هاي برنامه نويسي متني و مبتني بر بلوك را به دانش آموزان خود ارائه مي دهند.

با يادگيري كدنويسي از طريق اين سايت برنامه نويسي، فرزندان شما مي توانند انيميشن، بازي، پروژه هاي تعاملي و غيره بسازند. فرزندان شما همچنين مي توانند برنامه نويسي ربات را در اين پلتفرم پروژه اپ اينونتور ياد بگيرند.

10. بلوكي

Blocky يك پلتفرم برنامه نويسي آنلاين است كه سفر خود را با ماموريت بازي براي توسعه دهندگان فردا آغاز كرد. آنها به دانش آموزان خود خدمات برنامه نويسي بصري، سرگرم كننده و ايرانيان سايبر آموزشي را ارائه مي دهند. اگر فرزندان يا فرزندان شما تجربه يا دانش قبلي در زمينه كدنويسي ندارند، بهترين بستر براي شماست. آنها بدون دانش قبلي از كامپيوتر و برنامه نويسي دوره هاي خود را طراحي مي كنند.

اين پلت فرم يادگيري آنلاين است كه خدماتي را به زبان‌هاي برنامه‌نويسي مبتني بر متن دانش‌آموزان كودكان خردسال خود ارائه مي‌كند كه بسيار متعارف هستند. آنها از مواد نوشتاري خود به عنوان جاوا اسكريپت استفاده مي كنند. آنها همچنين بازي هاي مختلفي را براي كودكان و فرزندان خود براي يادگيريپروژه اپ اينونتور زبان هاي برنامه نويسي و كدنويسي ارائه مي دهنددر زير يك Ted Talk با برنامه‌نويس جذاب كلاس ششم توماس سوارز را ببينيد

 نشان داده است كه برنامه‌نويسي مهارتي است كه مي‌توان آن را در هر سني ياد گرفت. با تعداد زيادي سايت، ربات‌هاي قابل برنامه‌ريزي و محصولات (و كتاب‌هايي) كه به برنامه‌نويسي براي كودكان اختصاص داده شده است، هرگز زمان بهتري براي كدنويسي كلاس شما وجود نداشته است.

آمارهاي يك نظرسنجي اخير از ثبت نام فارغ التحصيلان و مدارك نشان مي دهد كه تنها 4.1 درصد از مدارك كارشناسي ارشد اعطا شده در رياضيات و علوم كامپيوتر بوده است. اين موضوع نگران كننده است زيرا بسياري از حرفه هاي امروزي كه سريع ترين رشد را دارند در رشته هاي مرتبط هستند. با توجه به اين نياز به برنامه نويسان كه هر روز افزايش مي يابد، در اينجا هفت سايت وجود دارد كه بر برنامه نويسي براي كودكان تمركز مي كنند و جرقه برنامه نويسي را براي دانش آموزان شما تشويق مي كنند، پرورش مي دهند و روشن مي كنند

به‌روزرساني نوامبر 2020

در حالي كه اين گزينه ها عالي هستند، ما اخيراً يك اپ اينونتور بررسي عميق و عملي از BitsBox انجام داده ايم. ما نمي توانيم اين ابزار يادگيري را به اندازه كافي توصيه كنيم - بررسي كنيد كه آزمايش كننده ما چه مي گويد!

1. خراش


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/12 ساعت: ۱۹ توسط:html :

پروژه اپ اينونتور

هيچ وقت براي شروع كدنويسي دير پروژه اپ اينونتور (يا خيلي زود) نيست! يادگيري زبان برنامه نويسي كامپيوتر در برنامه نويسي در دوران مدرن بسيار ضروري است. بيشتر بچه هاي دنيا مي خواهند كدنويسي ياد بگيرند.

يادگيري كدنويسي براي كودكان روز به روز در حال افزايش است. براي برآورده كردن تقاضاي برنامه نويسي براي كودكان، چندين وب سايت، شركت، برنامه در جهان وجود دارد.

يادگيري كدنويسي براي بچه ها خيلي سخت است، مخصوصاً براي اين كار بايد با بچه ها و كدنويسي آشنا باشيد. بسياري از پلتفرم هاي آنلاين براي يادگيري برنامه نويسي براي كودكان در دسترس هستند.

امروز در اين مجموعه، من با شما در مورد "10 بهترين وب سايت برنامه نويسي براي كودكان براي يادگيري زبان برنامه نويسي" صحبت مي كنم كه به شما در انتخاب بهترين پلتفرم هاي آنلاين پروژه اپ اينونتور كمك مي كند.

10 بهترين وب سايت برنامه نويسي براي كودكان براي يادگيري زبان برنامه نويسي در اينجا ليستي از 10 بهترين وب سايت برنامه نويسي كودكان آورده شده است

01.خان آكادمي

آكادمي خان يك پلت فرم دوره هاي آنلاين غيرانتفاعي است كه به فرزند شما كمك مي كند كارآمدتر ياد بگيرد. آنها سفر خود را با مأموريت آموزش رايگان و پروژه اپ اينونتور در سطح جهاني براي كودكان در سراسر جهان آغاز كردند. آنها دوره هاي زيادي را در پلتفرم آنلاين خود ارائه مي دهند، از جمله رياضي، كامپيوتر، فيزيك، علوم و مهندسي، زيست شناسي و غيره.

02.CodaKid

CodaKid يك پلت فرم آموزش آنلاين است كه به شما كمك مي كند تا كدنويسي براي فرزند و فرزندان خود را ياد بگيريد. بدون اين، شما همچنين مي توانيد دوره ديگري را از اين سايت ياد بگيريد. همچنين براي بسياري از پلتفرم هاي بازي اعمال مي شود.

زبان هاي برنامه نويسي مختلف از جمله جاوا اسكريپت و پايتون ايرانيان سايبر و امكانات يادگيري در اين پلت فرم كدنويسي آنلاين موجود است. اگر به برنامه نويسي، يادگيري زبان هاي برنامه نويسي، توسعه بازي علاقه مند پروژه اپ اينونتور هستيد، بهترين انتخاب پلتفرم براي شماست.

03. خراش

اگر علاقه مند به يادگيري زبان هاي برنامه نويسي بصري هستيد، Scratch بهترين بستر آنلاين براي يادگيري يا آموزش كدنويسي براي فرزندانتان است.

اين پلت فرم كدگذاري آنلاين در درجه اول براي كودكاني طراحي شده است كه در سنين حدود هفت دوره مشاركت داشته اند. در سال 2021 محبوبيت بيشتري پيدا كرد و امسال كاربران بيشتري ايجاد كرد.

04. اشكال

Glitch محيطي است كه امكان يادگيري زبان هاي برنامه نويسي و كدنويسي را در زمان مناسب فراهم مي كند. اين بهترين براي بچه هاي بزرگتر و كودكاني است كه آزادانه سيستم كدگذاري خود را در اين پلت فرم آنلاين بهبود مي بخشند. آنها به طور مداوم از بچه ها و كودكان به عنوان راهنمايي آنها حمايت مي كنند.

05.Codecademy

اگر جوان هستيد و مي خواهيد يك برنامه نويس شويد، كد آكادمي بهترين و عالي ترين پلتفرم براي شما براي تحقق اين رويا است. به بيشتر آكادمي خان نگاه مي كند. آن‌ها فعاليت‌هاي خود را به‌عنوان طرح‌هاي واحد، برنامه‌هاي دوره، برنامه‌هاي مجموعه و غيره طراحي مي‌كنند. آنها همچنين پروژه هاي خانگي و تكميلي را اپ اينونتور براي يادگيري كدنويسي ارائه مي كنند.

06.CodeCombat

CodeCombat بهترين پلتفرم بازي براي يادگيري كدنويسي و زبان هاي برنامه نويسي است. آنها فعاليت هاي يادگيري خود را با انجام انواع مختلف بازي ها از جمله سياه چال، سبك RPG و غيره ارائه مي كنند. آنها سيستم نوشتاري خود را با استفاده از پايتون و جاوا اسكريپت زير نظر دارند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/12 ساعت: ۱۹ توسط:html :

اپ اينونتور

"تو چي ميگفتي؟" "چي مي توني بگي؟""او اپ اينونتور چه بايد مي گفت؟""اميدوارم اگر چنين اتفاقي افتاد به ما بگوييد."او نمي توانست به والدينش بگويد. اميدوارم به ما بگوييد.»

همه اينها بخشي از راهبردهاي سوال باز مشاهده مشترك هستند. دكتر Steiner-Adair توصيه مي كند: "شما فقط مي خواهيد آن پيام ها را وارد كنيد." "اگر آنها در اتاق خود باشند و به تنهايي آن را تماشا كنند، هيچ كدام از اينها اتفاق نمي افتد."

كمك به كودكان براي يادگيري خودتنظيمي

 اطمينان از اينكه فرزند شما در حال تماشاي برنامه هايي است كه انواع دروسي را كه شما دوست داريد فرزندتان بياموزد را تماشا مي كند، استدلال قوي ديگري براي تماشاي مشترك است. پاسنيك اپ اينونتور مي‌گويد: وقتي بچه‌ها كمي بزرگتر مي‌شوند، شروع به تفكر در مورد رفتار و تصميمات شخصيت‌ها در برنامه‌هايي كه تماشا مي‌كنند مي‌كنند.

براي مثال، براي بازگشت به Peg + Cat، فقط اين نيست كه بچه ها اعداد ترتيبي را ياد مي گيرند و اشكال را تشخيص مي دهند. آنها همچنين مي بينند كه چگونه شخصيت اصلي، پگ، با نااميدي كنار مي آيد كه در نحوه برخورد با يك مشكل به چالش كشيده مي شود. او معكوس مي شمارد، مي دانيد، 5، 4، 3، 2، 1."

كاري كه پگ انجام مي دهد نشان دادن خودتنظيمي عاطفي، الگوسازي براي بچه ها براي مديريت احساسات قوي است. ما از والدين شنيديم كه بچه‌ها نه تنها در سطح اپ اينونتور رياضي با آن شخصيت ارتباط برقرار مي‌كنند، بلكه همان تكنيك خودتنظيمي را نيز به كار مي‌گيرند.»

هنگامي كه والدين با فرزندان خود تماشا مي كنند، مي توانند از استراتژي هايي در برنامه هاي نمايشي در دنياي واقعي استفاده كنند تا كودكان را در مورد تنظيم عاطفي راهنمايي كنند. براي ايرانيان سايبر والدين و فرزند خوب است كه از يك كتاب بازي كار كنند. و برنامه‌نويسي بچه‌هاي PBS با دكتر راس اضافه مي‌كند: «چهل سال تحقيق در مورد رشد كودك و تأثير انواع رسانه‌ها بر رشد كودك».

اشاره به كليشه ها

جفري پري، معلم كلاس پنجم مدرسه دالتون در منهتن، با خجالت اعتراف مي كند كه او و همسرش گري، از دوران كودكي به پسرشان آنتوني اجازه تماشاي كارتون را بر روي iPad خود داده اپ اينونتور اند. پري توضيح مي‌دهد: «ما بايد خيلي زود سر كار مي‌رفتيم و او واقعاً براي ايجاد انگيزه، لباس پوشيدن و غذا خوردن مشكل بود، قبل از اينكه مجبور شويم او را به مهدكودك و سپس مهد كودك و مدرسه ببريم. بنابراين پيمان تاريك عميقي كه ما با شيطان بستيم اين بود كه به او اجازه دهيم يك كارتون را در iPad خود تماشا كند، و اين مانند فنجان قهوه صبح او بود. و بنابراين در حالي كه دارم صبحانه درست مي‌كنم و قهوه مي‌خورم، با او تماشا مي‌كنم.»

معاون مخفي آنتوني يك كارتون باربي بود. "آنها يك جورهايي همه چيز باربي را مسخره مي كنند. پري مي‌گويد: «آنها اين واقعيت را مسخره مي‌كنند كه هرگز نمي‌توانند لباس‌هاي تخت بپوشند و اينكه او ۷۵۰۰۰ شغل داشته است و هيچ‌كس سن او را نمي‌داند.» اما پري همچنين متوجه شد كه مي تواند با آنتوني در مورد پيام هاي نمايش صحبت كند. «من هميشه سؤال مي‌پرسم تا او برخي از كليشه‌ها و برخي چيزهاي جنسيتي را كه گفته مي‌شود ببيند. برخي از نشانه هاي ملايم تبعيض جنسيتي كه او ممكن است ناخودآگاه دريافت كند."

اين روزها آنتوني فارغ التحصيل شده است - به گفته پري، بيشتر از نوع ديزني كه در آن شما مي توانيد «تا حد زيادي شخصيت هاي استاندارد را از قفسه بيرون بكشيد. يك آدم گيك - معمولا آسيايي يا هندي - هميشه يك دختر سياهپوست وحشي وجود دارد، هميشه يك دختر بلوند دمدمي مزاج وجود دارد. و ما در مورد آن چيزها صحبت مي كنيم. مي‌داني، «چرا باهوش هميشه هندي و آسيايي است؟» آنتوني اجازه ندارد در اتاقش يا به تنهايي تماشا كند. پري مي‌گويد: «هميشه هنگام تماشاي او تعامل وجود دارد.

مشاهده مشترك از سنين نسبتاً جوان نيز باعث ايجاد يكپيش‌بيني مي‌شود كه زمان تماشاي صفحه چيزي است كه بچه‌ها و والدين به اشتراك مي‌گذارند - سابقه‌اي كه مي‌تواند زماني ارزشمند باشد كه بچه‌ها به سن نوجواني نزديك مي‌شوند، و مي‌تواند در برابر نفوذ ناگهاني والدين به برنامه‌هايشان مقاوم باشد. نياز اساسي به درك بهتر اجزاي برنامه‌هاي آموزشي با كيفيت بالا در دوران كودكي وجود دارد تا اطمينان حاصل شود كه راه‌حل‌هاي خط‌مشي اپ اينونتور به اندازه كافي از دسترسي به كيفيت براي همه خانواده‌ها حمايت مي‌كنند.

نويسندگان  سيمون وركمن  ربكا اولريچ ساختن اقتصاد براي همه، دوران كودكي، كيفيت مراقبت و آموزش اوليه تماس با رسانه

جوليا كيوزيك معاون موقت، ارتباطات امور دولتي مادلين شپرد مدير امور فدرال لولا اودويرو مدير ارشد، امور ايالتي و محلي  جري پرشال مدير ارشد، كمپين ايمني و عدالت و سرپرست، امور ايالتي و محلي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/8 ساعت: ۲۰ توسط:html :

اپ اينونتور

به اين نوع رفت و برگشت، تعامل احتمالي گفته اپ اينونتور مي‌شود، و اين چيزي است كه در صورت مشاركت والدين با صفحه نمايش اتفاق مي‌افتد. در نتيجه، آكادمي اطفال آمريكا خط مشي "بدون نمايشگر" خود را براي كودكان بسيار خردسال لغو كرده است. پاسنيك مي‌گويد: «اما درست نيست، حالا همه به بچه‌هاي شما اجازه مي‌دهند تلويزيون تماشا كنند، بدون بخش اجتماعي. اين رابطه اجتماعي است كه بسيار مهم است. اين كمتر رابطه بين كودك و صفحه نمايش است و در عوض كودك و والدين هستند."

تحقيقات پاسنيك نشان داده است كه وقتي بچه‌ها برنامه‌هايي مانند PBS's Peg + Cat را تماشا مي‌كنند، كه مهارت‌هاي رياضي اوليه را آموزش مي‌دهد، با والدين يا مراقبان، به‌طور قابل‌توجهي بيشتر از زماني كه به تنهايي تماشا مي‌كنند، نگاه مي‌كنند. او خاطرنشان مي‌كند: «هرچه والدين بيشتر درگير شوند و از استراتژي‌ها استفاده كنند، احتمال بيشتري وجود دارد كه بچه‌ها مزاياي رسانه‌ها را تجربه كنند».

مت راز، دكتراي روانشناسي باليني، توضيح مي‌دهد كه تماشاي رسانه‌ها با هم به والدين و كودك زبان مشتركي مي‌دهد تا وقتي تماشا نمي‌كنند با آن ارتباط برقرار كنند. "با مشاركت واقعي مي توانيد مسافت پيموده شده بيشتري را از اين درس ها به دست آوريد و آن را تطبيق دهيد و در زندگي روزمره از آن اپ اينونتور استفاده كنيد."

به همين دليل است كه روانشناساني كه آموزش هاي رفتاري شناختي را با كودكان خردسال انجام مي دهند والدين را شامل مي شوند. دكتر راوس مي گويد: «ما والدين داريم كه به جلسات ما مي پيوندند تا از اصطلاحات يكساني براي چيزها استفاده كنند. سپس آن‌ها مي‌توانند از آن زبان در خارج از دنيا استفاده كنند تا همه چيز يكپارچه‌تر جمع شود.»

تشويق تماشاي فعال

پاسنيك مي‌گويد بزرگسالان مي‌توانند نقش مهمي در مدل‌سازي «مشاهده فعال» ايفا كنند - يعني بچه‌ها را تشويق كنند تا فعالانه با محتوايي كه روي صفحه‌ها مي‌بينند درگير شوند. صحبت كردن والدين در مورد آنچه كه در طول تجربه يا بعد از آن مي بينند مي تواند مهم باشد. ما دائماً آنچه را كه روي يك صفحه نمايش يا يك اپ اينونتور دستگاه خاص مي‌بينيم ترجمه و تفسير مي‌كنيم تا هر چه يك بزرگسال بيشتر بتواند گفتگو را در اطراف آن تجربه تشويق كند، تجربه عميق‌تر مي‌شود.»

راهبردهايي كه به طور فعال كودكان خردسال را در ايرانيان سايبر زمان تماشاي صفحه نمايش درگير مي كند شامل پرسيدن سؤالات باز است. او توضيح مي‌دهد: «براي شروع، فقط مكالمه را تشويق مي‌كنيم، و همچنين مي‌دانيم كه بازي را متوقف كنيم، مثلاً سؤال بپرسيم، تا بچه‌ها به آنچه مي‌بينند فكر كنند».

دكتر روس در واقع "مشاهده فعال" بازي هاي بيسبال را به عنوان تجويز كرده استراهي براي ايجاد ارتباط نزديكتر با يكي از خانواده هايي كه با آنها كار مي كند. دكتر راس مي‌گويد: «به‌طور معمول تماشاي تلويزيون را به عنوان زمان «كيفي» نمي‌دانيد، اما در اينجا ما به دنبال فرصت‌هايي براي اين پدر اپ اينونتور هستيم كه بيشتر وقت خود را با پسرش داشته باشد.»

 اگر يكي از والدين بگويد: «باشه، تلويزيون را خاموش كن، لزوماً بچه‌ها خوب پاسخ نمي‌دهند. بيا مدتي را با هم بگذرانيم.» اما دكتر روس مي‌گويد: «او مي‌تواند از آن به‌عنوان فرصتي استفاده كند تا به نوعي به كودك در كاري كه انجام مي‌دهد بپيوندد –

 آن را به يك فرآيند فعال تبديل كند كه در آن شما در مورد چيزهايي با هم نظر مي‌دهيد يا حتي سؤالاتي مانند، اوه، هي مي‌پرسيد. ، منو بگير اينجا چه خبر است؟» بنابراين كمتر به آنچه روي صفحه تلويزيون است مربوط مي شود و بيشتر به يك تجربه تعاملي و اجتماعي بين والدين و فرزند تبديل مي شود.

اين پديده به قدري با دقت مورد مطالعه قرار گرفته است كه پزشكان در واقع اصطلاحي براي تماشاي تلويزيون با كودك شما دارند: به آن مشاهده مشترك مي گويند. «ديدن مشترك به اين معني است كه شما همان برنامه را تماشا مي كنيد. كاترين اشتاينر-ادير، ادد، روانشناس باليني، مشاور مدرسه، نويسنده كتاب The Big Disconnect و يكي از همكاران پژوهشي در دانشكده پزشكي هاروارد توضيح مي دهد كه چشمان شما روي يك صفحه است. «اگر آن را DVR يا هر چيز ديگري كه مي‌توانيد فشار دهيد مكث كنيد و بگوييد چرا اين كار را انجام داده است؟ يا بگوييد اپ اينونتور "آيا فكر مي كنيد اين چيزي است كه براي محبوب شدن لازم است؟" اگر كسي اين را به شما بگويد، فكر مي كنيد چه كار مي كنيد؟ من مي ترسم،" او مي گويد.

دكتر Steiner-Adair خاطرنشان مي كند كه سخنراني نكردن مهم است. شما نمي خواهيد بگوييد: "هرگز اجازه نده كسي با شما اينطور صحبت كند!" شما نمي توانيد خيلي شديد باشيد. در عوض، دكتر Steiner-Adair به والدين پيشنهاد مي كند كه نقش بازي با كودكان را تمرين كنند:


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/8 ساعت: ۱۹ توسط:html :